Terugkijkend op november, denk ik gelijk aan de fotochallenge. Leendert had voor school een fotochallenge en zodoende ging ik samen met hem vier dagen fotograferen om hem wat kneepjes van het fotograferen bij te gaan brengen. Dat is zo leuk van Agoraonderwijs dat, dat kan. En wat hebben we mooie plaatjes geschoten. Ook ontving ik een prachtige review op een EMDR-sessie. Het was een bijzondere casus waarin ik heel mooi het target wist te achterhalen en met één sessie het wist uit te doven. "Keuzemogelijk-heid om eigen verdiensten te kunnen valideren" Nagy